BRZI SERVIS

Vrhunska opremljenost te 21 godina iskustva omogućuje nam da sve popravke vršimo u najkraćem roku.

Zamjena stakla na iPhone, Samsung i LG uređajima može biti gotova isti dan ako se unaprijed dogovori termin.

NAJMODERNIJA OPREMA

Za reparaciju ekrana koristimo najmoderniju OCA metodu pomoću najnovijih specijaliziranih uređaja.

ORIGINALNA STAKLA

Stakla koja koristimo u servisu dobivamo od tvrtki koje sklapaju ekrane za poznate svjetske brendove.

NAJPOVOLJNIJE CIJENE

Redovito pratimo cijene na tržištu te uvijek nudimo više. U našem servisu dajemo od 10 do 30% popusta za plaćanje gotovinom za zamjenu stakla.

Dostava

Za privatne osobe:

Za kupnju iznad 40€ svim našim kupcima poklanjamo besplatnu dostavu. Besplatna dostava vrijedi samo za artikle koji nisu na akciji. Troškovi dostave za kupnju ispod 40€ naplaćuju se sukladno cijeniku dostavljača Hp express, te se utvrđuje ovisno o težini i dimenzijama naručenog proizvoda.

Dostava robe se obavlja kurirskom službom HP Express na području čitave Hrvatske. Otprema robe se vrši svih 7 dana u tjednu. Sva roba koja je naručena do 17 sati dostavlja se u roku od 3 radna dana na adresu naručioca.

Za naše partnere:

Ne gubite vrijeme, nudimo besplatnu dostavu od vrata do vrata. Naš dostavljač će doći na Vaša vrata, preuzeti uređaj i dostaviti ga u naš servisni centar. Nakon servisa, uređaj Vam vraćamo na Vašu adresu, te prilikom preuzimanja plaćate servis ili plaćate virmanski preko računa kako je navedeno u ugovoru o suradnji. Izbor je vaš.

Napominjemo kako radimo i vikendom kako naši partneri nebi bili bez prijeko potrebnih uređaja radnim danima.

UVJETI SERVISA

Uvjeti jamstva i reklamacija

1. Smartphoneservice.hr jamči za kvalitetu i besprijekoran rad ugrađenih dijelova i izvršenih radova ukoliko se stranka pridržava pravilnih uvjeta korištenja.

2. Ukoliko dijelovi ili izvršeni radovi ne rade ispravno smartphoneservice.hr se obvezuje o svom vlastitom trošku popraviti ili zamijeniti neispravni dio u jamstvenom roku.

3. Stranka je dužna dostaviti reklamirani uređaj o svom trošku u naš servis.

4. Za uređaje koji su vodootporni nakon popravka u našem servisu ne garantiramo da će zaržati vodootpornost.

5. Za aparate koji su oksidirani a pale prije servisa ne snosimo nikakvu odgovornost u slučaju da se tokom servisa ili nakon servisa više ne daju uključiti.

6. Za sim kartice, memorijske kartice te podatke ostavljene u aparatu ne odgovaramo.

7. Ne odgovaramo za kvarove nastale nepravilnim rukovanjem.

8. Ne odgovaramo za kvarove nastale utjecajem okoline kao što su hladnoća, vlaga, previsoka temperatura ili rad pod prevelikim naponom, udar groma, kvarovi nastali zbog neispravne električne instalacije, kvarove nastali elementarnim nepogodama.

9. Jamstvo prestaje uslijed mehaničkih oštečenja (pad, udarac...)

10. Jamstvo prestaje u slučaju softwareske nadogradnje ili otvaranjem i ugradnje dijelova od treće strane.

11. Bez predočenja radnog naloga uređaj ne isporučujemo, vlasnik radnog naloga je vlasnik uređaja.

12. Za aparate koji nakon servisa duže od 30 dana nisu preuzeti ne odgovaramo. Stranka svojim potpisom radnog naloga je suglasna da ukoliko ne preuzme uređaj u roku od 30 dana od obavijesti da su naručeni radovi završeni smartphoneservice.hr ima pravo prodati nepreuzeti uređaj kako bi nadoknadio materijalne troškove i troškove ležarine.

13. Bez predočenja garantnog lista jamstvo ne priznajemo.

14. Smartphoneservice.hr daje jamstvo od 6 mjeseci od datuma ugradnje na originalne komponente, dijelove i opremu dok je jamstvo za zamjenske komponente, dijelove i opremu 3 mjeseca.

15. Za uređaje oštečene tekućinom koji su popravljeni u našem servisu jamstveni rok nije 6 mjeseci, već se trajanje jamstvenog roka dogovara sa serviserom.

16. Za softwareske popravke jamstveni rok je mjesec dana uz uvjet da uređaj nije softwareski modificiran od strane neovlaštenih osoba ili instalacijom štetnih aplikacija.

17. Smartphoneservice.hr nije ovlašten od strane ni jedne korporacije ili proizvođača te daje garanciju isključivo na svoje usluge, izvršene radove i dijelove.

18. Smartphoneservice.hr ne daje garanciju na komponente koje stranke donesu u naš servis da ih mi ugradimo kao niti na izvršene radove u kojima su korištene donešene komponente.

19. Smartphoneservice.hr garantira rok popravka reklamiranih uređaja od 60 radnih dana, ukoliko se taj rok ne ispoštuje smartphoneservice.hr će stranci izvršiti povrat novca.

20. Tvorničko jamstvo na predani uređaj prestaje važiti nakon popravka uređaja u našem servisu.

21. Smartphoneservice.hr svaki uređaj koji je popravljen u našem servisu obilježava posebnim markicama na određenim mjestima na uređaju kako bi se zaštitio od neovlaštenog otvaranja od strane trećih osoba. Markice ne smiju biti oštečene na bilo koji način jer u tom slučaju smartphoneservice.hr smatra da je uređaj bio neovlašteno otvaran te ne priznaje jamstvo na dijelove i izvršene radove


Radni nalog

1. Radni nalog se izdaje u svrhu dokaza da je uređaj ostavljen u našem servisu te bez predočenja randog naloga uređaj nije moguće preuzeti.

2. Potpisivanjen radnog naloga stranka daje pravo smartphoneservice.hr za izvođenje svih potrebnih radova u svrhu održavanja ili popravka uređaja navedenog na radnom nalogu.

3. Radni nalog se izdaje u dva istvjetna primjerka (jedan za stranku, jedan za smartphoneservice.hr) te svojim potpisom radnog naloga stranka neopozivo prihvača UVJETE JAMSTVA I REKLAMACIJA a koji se mogu naći na našoj web stranici.

4. Svojim potpisom radnog naloga stranka daje za pravo smartphoneservice.hr korištenje uređaja u svrhu probnog rada i testiranja.

5. Svojim potpisom radnog naloga stranka neopozivo prihvača istinitost navedenog u radnom nalogu.


Zamijenjeni dijelovi

1. Predaju zamjenjenih dijelova nakon popravka u našem servisu stranka može zatražiti prije zaprimanja uređaja na servis što mora biti navedeno u radnom nalogu.

2. Stare dijelove koji su zamijenjeni smartphoneserive.hr nije dužan čuvati niti predati stranci nakon servisa bez zahtjeva stranke.

3. Smartphoneservice.hr će stare zamijenjene dijelove pravilno ekološki zbrinuti.

4. Smartphoneservice.hr svoje ugrađene dijelove obilježava posebnim markerima.


Isporuka i dostava

1. Smartphoneservice.hr će u svrhu zadovoljstva klijenata dati sve od sebe da popravak izvrši u najkraćem mogućem roku.

2. Rok trajanja servisa se dogovara sa strankom te se utvrđuje na radnom nalogu.

3. Smartphoneservice.hr će po završetku radova obavijestiti klijenta što će biti evidentirano na radnom nalogu te u servisnom sustavu smartphoneservice.hr. Nakon što je stranka obaviještena o završetku radova ima rok od 30 dana za preuzimanje uređaja, ukoliko prođe više od 30 dana smartphoneservice.hr ne odgovara za uređaj.


Prigovori i rješavanje sporova

1. U interesu smartphoneservice.hr je imati zadovoljne klijente te na putu ka tom cilju uvijek se trudimo pošteno i u dobroj namjeri riješiti bilo kakvu reklamaciju, prigovor ili spor na obostrano zadovoljstvo servisa i klijenta.

2. Stranke mogu prigovore podnijeti e-mailom: info@smartphoneservice.hr ili pismeno na adresi: Smartphoneservice.hr, Avenija Dubrovnik 16 – Avenue Mall, Zagreb.

3. Za rješavanje sudskih sporova nadležan je Sud u Zagrebu.


Posebni uvjeti serivsa i izvršenja radova

1. Zbog karakteristične izvedbe nekih Apple uređaja postoji mogučnost da funkcija otiska prsta nakon popravka u našem servisu prestane normalno funkcionirati za što će stranka prije ostavljanja uređaja na servis biti obaviještena što će biti navedeno na radnom nalogu.

2. Softwareski popravci imaju kraći jamstveni rok zbog toga što uzroci rušenja softwarea mogu biti štetne aplikacije, neovlašteno probijanje sigurnosne zaštite uređaja, nadogradnje neoriginalnim programima.

3. Otključavanje uređaja na sve mreže vršimo originalnom opremom i originalnim kodovima nakon čega uređaj ostavje trajno otključan te jamstvo na otključavanje ne dajemo zbog toga što ne postoji mogučnost da se uređaj nakon otključavanja sam zaključa. Ukoliko stranka ima jamstvo proizvođača koje ne želi izgubiti to mora napomenuti prije otključavanja kako bi smartphoneservice.hr znao koju metodu da koristi. Ukoliko stranka ne navede da želi zadržati jamstvo proizvođača smartphoneservice.hr ne odgovara ako nakon otključavanja stranka ne može koristiti jamstvo proizvođača.

4. Probijanje lozinke ili uzorka zaključavanja uređaja može a i ne mora dovesti do gubitka podataka. Zbog specifičnosti samog postupka smartphoneservice.hr ne odgovara u slučaju gubitka podataka ali će na zahtjev stranke pokušati sačuvati podatke.

5. Otključavanje google lock aktivacije (FRP) smartphoneservice.hr je u mogučnosti izvršiti ali ne odgovara za bilo kakve pravne posljedice samog postupka već zato odgovara isključivo stranka. To je zato što smartphoneservice.hr ne može znati da li je stranka stvarni vlasnik uređaja ili je uređaj ukraden te stoga ne može snositi ni bilo kakvu odgovornost.

6. Otključavanje icloud aktivacije na Apple uređajima je opisano u općim uvjetima korištenja Apple korporacije te smartphoneservice.hr ne odgovara za bilo kakve pravne posljedice. Smartphoneservice.hr zahvaljujući opremljenosti i znanju naših serivsera ima mogučnost skinuti icloud aktivacije pod posebim uvjetima koji se dogovaraju u našem servisu a koji će biti navedeni na radnom nalogu i to sve isključivo na odgovornost stranke koja traži da se izvrše radovi.

7. Smartphoneservice.hr u dobroj namjeri i u skladu sa pozitivno poslovnom filozofijom i poštivanjem zakona ima pravo tražiti pismeno odricanje odgovornosti od bilo kakvih pravnih posljedica izvršavanja bilo kakve usluge koja se kosi sa općim uvjetima korištenja prozivođača.