Zamjena prednjeg stakla

!!!! POPUSTI !!!!

Popusti vrijede za plaćanje gotovinom. Popust za baterije se odnosi na baterije koje se moraju profesionalno ugraditi u našem servisu.
                                             

Da li mi je potrebna zamjena kompletnog ekrana ili samo stakla?

Oštećenje stakla

Oštećenje stakla

Kao što vidite na slici, na ekranu nema crta, sjena, mrlja ili bilo kakvog izobličenja slike ili boja te ako je i s touchem sve u redu onda je puklo je samo staklo.


Oštećenje ekrana

Oštećenje ekrana

Ako je ekran oštećen kao što se vidi na ovim slikama ili touch ne radi mora se mjenjati komplet ekran. Na iphone modelima X, Xs, Xs max, Xr, 11, 11 pro, 11 pro max čak i ako touch ne radi možemo zamjenitu staklo s novim dodirnim zaslonom.


 

Zamjena stakla

OCA vs LOCA

No LOCA in our serviceDva najčešća ljepila koja se koriste za spajanje LCD-a i stakla pametnih telefona su OCA i LOCA.
OCA (eng. Optical Clear Adhesive) je optički prozirno ljepilo, napravljeno od čiste gume anorganskog podrijetla. OCA poboljšava svjetlinu i kontrast zaslona osjetljivih na dodir, omogućuje jasniji i živopisniji doživljaj korisnika telefona. Štoviše, OCA ima mnoge karakteristike, kao što je visoka viskoznost, više od 99% propusnosti svjetla (transparentnost) i otpornost na UV zračenja itd. Danas proizvođači isključivo koriste OCA ljepilo.
LOCA (eng. Liquid Optical Clear Adhesive) je tekuće ljepilo koje je pogodno za nanošenje na neravnim površinama kao što su zaobljeni ekrani kod kojeg nema potrebe za skupocijenim strojevima kao kod OCA-e. Ali to je stara tehnologija, koju je zamijenila OCA budući da LOCA kod prijenosa svjetlosti nije mogla dosegnuti optičku razinu, štoviše, ima toliko mnogo nedostataka, kao što je slijevanje ljepila u mikrofon, zvučnik ili home tipku, lako zaleđivanje, korozija, erozija pozadinskog svjetla, žutilo ekrana, ubrzava starenje Samsung S-AMOLED (Super Active Matrix Organic Light Emitting Diodes) ekrana i sl. Također kod sušenja (stvrdnjavanja) ljepila koristi se UV svjetlo koje oštećuje ekrane. Mi koristimo mašine koje rade isključivo s OCA ljepilom kako bismo osigurali kvalitetu jednaku originalu.

ZAKLJUČAK

Iako su zbog loših karakteristika LOCA ljepila servisi već odavno trebali izbaciti ovo ljepilo iz uporabe, zbog kompliciranijeg te skupim strojevima uvjetovanog skupljeg postupka mnogi su se još uvijek zadržali na LOCA ljepilima. S ponosom možemo tvrditi da koristimo OCA ljepila te zbog toga posjedujemo najbolje strojeve za laminiranje zaobljenih i ravnih ekrana. Također, zbog komplicirane izvedbe zaobljenih ekrana jedino s originalnim staklima koja mi koristimo je moguće kvalitetno reparirati ekran.

Posuda sa dušikom/suhim ledom vs stroj za smrzavanje

Liquid Nitrogen condenzationInternet je pun uradaka kako za male novce odvojiti staklo od LCD ekrana gdje se koristi dušik ili hladan led poput ovog.
Mnogi nekvalitetni servisi također koriste isti postupak, te se tom metodom čak i hvale radeći i svoje video uradke.
Objasnimo prvo o čemu se radi.

Suhi led ili smrznuti ugljični dioksid na površini ima temperaturu od -78.5 0C. Suhi led ima svojstvo sublimacije; razgrađuje se i pretvara izravno u plin ugljični dioksid umjesto tekućine. Tekući dušik, s druge strane ključa na -196 0C. Metoda sa suhim ledom objektivno je problematična iz dva razloga; prvi što je temperatura relativno nedovoljna za proces, a drugi što se u procesu oslobađa ugljični dioksid (koncentracija ugljičnog dioksida u zraku iznad 5% postaje toksična). Kod metode sa tekućim dušikom objektivno trebate paziti na to da vam koža ne dođe u doticaj sa dušikom zbog oštećenja koja tom prilikom nastaju. A ako imate stroj koji koristi tekući dušik također ne može postići dovoljnu temperaturu, te nije dovoljno izoliran za održavanje konstantne temperature.

Za ispravno odvajanje stakla sa zaobljenih ekrana potrebna je stalna i nagla promijena temperature u kratkom roku što omogućava jedino specijalizirani stroj za smrzavanje ekrana koji mi koristimo. U našem servisu imamo dva stroja za smrzavanje, jedan koji radi do -150 a drugi do -200 stupnjeva Celzijevih. Temperatura se odvodi putem bakrene plohe u stroju te ekrani ne dolaze u dodir s nikakvim tekućinama kao kod drugih metoda što osigurava najbolju kvalitetu procesa reparacije.

Postoji li problem sa elektronikom pri korištenju ovih dviju metoda? Iako se kod suhog leda u promjeni agregatnog stanja uopće ne radi o tekućini neki stručnjaci smatraju da u doticaju elektroničkih uređaja sa suhim ledom ipak dolazi do kristalizacije te pritom dolazi i do otapanja istog što može uzrokovati koroziju elektroničkih komponenti. Kod tekućeg dušika problem kristalizacije još je veći.

Mi koristimo najbolje specijalizirane strojeve za smrzavanje ekrana s zatvorenim sistemom koji omogućuje sve potrebne uvjete za pravilnu separaciju stakla od ekrana.

Ostalo


Kod procesa reparacije stakla na zaobljenim ekranima Samsung uređaja jako je bitno uzeti u obzir samu fleksibilnost S-AMOLED (Super Active Matrix Organic Light Emitting Diodes) ekrana. Mnogi servisi osim što koriste neprimjerene metode odvajanja stakla često staro ljepilo s ekrana skidaju dok je ekran još na okviru kako bi skratili sam proces. Međutim, to dovodi do određenih „valova“ na samoj površini ekrana kao što se može vidjeti u priloženom videu.
Mi za skidanje ljepila koristimo poseban alat te laminiranje stakla i ekrana vršimo isključivo bez okvira na kojem je ekran montiran što minimalizira mogućnost pojave valova.


 

Kako mi to radimo?


***

Uvjeti za zamjenu stakla na iPhone uređajima:

  • na modelima od serije 10 pa dalje(Xr, X, Xs, 11…) dovoljno je da ekran nije oštečen a touch nije bitno dali radi ili ne. Na starijim modelima(serija 6, 7 ,8)touch i LCD na uređaju moraju biti potpuno funkcionalni bez ikakvih smetnji, mrlja, sjena ili crta;
  • LCD mora biti originalni, ovisno o kvaliteti neki kineski se ne mogu reparirati;
  • uređaj cemo testirati pri zaprimanju te uočene nedostatke na ostalim komponentama navesti na nalogu;
  • uređaj ne smije imati tragove oksidacije.
  • VAŽNO: pri procesu odvajanja stakla od ekrana na mjestima gdje je ekran jako oštećen odnosno toliko smrskan da se ispod ne vidi lcd postoji mogućnost da postoje oštećenja na lcd-u koja se ne vide dok se staklo ne ukloni(mrtvi pixeli, oštećenje polarizatora, itd), za takva oštećenja smartphoneservice.hr ne može snositi odgovornost jer ih smartphoneservice.hr nije ni uzrokovao. Napominjemo da pri procesu reparacije ekrani se smrzavaju kako bi se staklo skinulo te je moguće da nastanu sitne ogrebotine koje se pod određenim kutom mogu primjetiti, takva oštećenja su sastavni dio reparacije ali su i jako teško primjetna. Ukoliko očekujete da će reparacijom starog ekrana on biti opet kao nov to ne garantiramo jer bez obzira koliko kvalitetno se reparacija obavi iskusno oko može prepoznati da je ekran korišten. Ukoliko želite da ekran 100% bude kao nov onda preporučamo zamjenu kompletnog ekrana a ne reparaciju. Naše reparacije su vrhunske te zaista 95% reparacija je savršeno bez ikakve primjetne razlike no to je ipak reparacija a ne nov ekran. Za sva oštećenja koja su prije reparacije primjetna Smartphoneservice.hr će svakako stranku o tome obavijestiti prije nastavka reparacije.
UPOZORENJE: S obzirom da je home tipka spojena na ekran pri zamjeni stakla home tipku moramo odspojiti od ekrana. Home tipka je jako osjetljiv element i postoji mala mogućnost da funkcija otiska prsta prestane normalno funkcionirati. Mogućnost da do tog problema dođe je vrlo mala (5%), ali ipak postoji te vas moramo upozoriti na to. Vodootpornost uređaja ne garantiramo nakon popravka u našem servisu. Tvorničko jamstvo prestaje važiti nakon popravka u našem servisu.
Dajemo DOŽIVOTNO JAMSTVO na zamjenu stakla, a jamstvo obuhvaća:
  • pojavljivanje mjehurića na ekranu koji nisu nastali fizičkim oštećenjem
  • odvajanje stakla od okvira ili kućišta
  • ukoliko pri procesu reparacije stakla ekran prestane raditi, trošak novog ekrana snosi smartphoneservice.hr
Garancija se ne odnosi na:
  • pojavljivanje crta na LCD-u (AMOLED, SAMOLED, itd);
  • gubitak slike, miješanje boja, blijedu sliku ili crne točke na LCD-u (AMOLED, SAMOLED, itd);
  • prestanak rada touch screena
  • burn in efekt – više o ovom efektu pročitajte ovdje

Objašnjenje: sva ova oštećenja nastaju mehaničkim utjecajima na uređaj(pad, nagnječenje…) i oštećenjem LCD-a krivnjom korisnika. LCD pri zamjeni stakla mi uopće ne mijenjamo te stoga na takva mehanička oštećenja ni ne možemo dati jamstvo, kao ni jamstveni servis. Uređaj predajemo ispravan i testiran te je nemoguće da bilo kakvo oštećenje nakon servisa nastane samo od sebe bez utjecaja neke sile, u suprotnom da je krivnja servisa problem bi odmah bio uočljiv.

***

Uvjeti zamjene stakla na Samsung uređajima:

  • touch i LCD na uređaju moraju biti potpuno funkcionalni bez ikakvih smetnji, mrlja, sjena ili crta;
  • uređaj ćemo testirati pri zaprimanju te uočene nedostatke na ostalim komponentama navesti na nalogu;
  • uređaj ne smije imati tragove oksidacije.
  • UPOZORENJE: Vodootpornost uređaja ne garantiramo nakon popravka u našem servisu. Tvorničko jamstvo prestaje važiti nakon popravka u našem servisu.
  • VAŽNO: pri procesu odvajanja stakla od ekrana na mjestima gdje je ekran jako oštećen odnosno toliko smrskan da se ispod ne vidi lcd postoji mogućnost da postoje oštećenja na lcd-u koja se ne vide dok se staklo ne ukloni(mrtvi pixeli, oštećenje polarizatora, itd), za takva oštećenja smartphoneservice.hr ne može snositi odgovornost jer ih smartphoneservice.hr nije ni uzrokovao. Smartphoneservice.hr će svakako stranku o tome obavijestiti prije nastavka reparacije.
Dajemo DOŽIVOTNO JAMSTVO na zamjenu stakla, a jamstvo obuhvaća:
  • pojavljivanje mjehurića na ekranu koji nisu nastali fizičkim oštećenjem;
  • odvajanje stakla od okvira ili kućišta;
  • ukoliko pri procesu reparacije stakla ekran prestane raditi, trošak novog ekrana snosi smartphoneservice.hr
Garancija se ne odnosi na:
  • pojavljivanje crta na LCD-u (AMOLED, SAMOLED, itd);
  • gubitak slike, miješanje boja, blijedu sliku ili crne točke na LCD-u (AMOLED, SAMOLED, itd);
  • prestanak rada touch screena
  • burn in efekt – više o ovom efektu pročitajte ovdje

Objašnjenje: sva ova oštećenja nastaju mehaničkim utjecajima na uređaj(pad, nagnječenje…) i oštećenjem LCD-a krivnjom korisnika. LCD pri zamjeni stakla mi uopće ne mijenjamo te stoga na takva mehanička oštećenja ni ne možemo dati jamstvo, kao ni jamstveni servis. Uređaj predajemo ispravan i testiran te je nemoguće da bilo kakvo oštećenje nakon servisa nastane samo od sebe bez utjecaja neke sile, u suprotnom da je krivnja servisa problem bi odmah bio uočljiv.

***

Uvjeti zamjene stakla na Huawei uređajima:

  • s obzirom da na Huawei uređajima ne mjenjamo samo staklo već kompletan ekran molimo za jamstvo na zamjenu ekrana idite na ovaj link

***

Uvjeti zamjene stakla na LG uređajima:

  • touch NE MORA RADITI na G2 I G3 modelima!!! Na tim uređajima dodirni senzori dolaze na novom staklu koje ugrađujemo. Na G4 i G5 modelima mora raditi i touch i lcd!
  • LCD na uređaju mora biti potpuno funkcionalan bez ikakvih smetnji, mrlja, sjena ili crta;
  • uređaj ćemo testirati pri zaprimanju te uočene nedostatke na ostalim komponentama navesti na nalogu;
  • uređaj ne smije imati tragove oksidacije.
  • UPOZORENJE: Vodootpornost uređaja ne garantiramo nakon popravka u našem servisu. Tvorničko jamstvo prestaje važiti nakon popravka u našem servisu.
Dajemo DOŽIVOTNO JAMSTVO, a jamstvo obuhvaća:
  • pojavljivanje mjehurića na ekranu koji nisu nastali fizičkim oštećenjem;
  • odljepljivanje od okvira ili kučišta;
  • ukoliko pri procesu reparacije stakla dode do oštećenja na lcd-u koja nisu prije postojala, trošak popravka snosi smartphoneservice.hr
Garancija se ne odnosi na:
  • pojavljivanje crta na LCD-u (AMOLED, SAMOLED, itd);
  • gubitak slike, miješanje boja, blijedu sliku ili crne točke na LCD-u (AMOLED, SAMOLED, itd);
  • prestanak rada touch screena
  • burn in efekt – više o ovom efektu pročitajte ovdje

Objašnjenje: sva ova oštećenja nastaju mehaničkim utjecajima na uređaj(pad, nagnječenje…) i oštećenjem LCD-a krivnjom korisnika. LCD pri zamjeni stakla mi uopće ne mijenjamo te stoga na takva mehanička oštećenja ni ne možemo dati jamstvo, kao ni jamstveni servis. Uređaj predajemo ispravan i testiran te je nemoguće da bilo kakvo oštećenje nakon servisa nastane samo od sebe bez utjecaja neke sile, u suprotnom da je krivnja servisa problem bi odmah bio uočljiv.

Komentiraj slobodno!

komentar/a